Status fra innbyggerkampanjen
Gode tall fra innbyggerkampanjen etter 4 uker
01. juli 2020
Gode tall for kampanjen
Totale visningstall for annonsene pr.uke 26
Sosiale Medier
- Nådd 23.000 personer – 70.000 annonsevisninger
- 33.500 videovisninger – 282 klikk
- 924.000 annonsevisninger – 1000 klikk
- 7000 søkevisninger – 47 klikk
- 3830 har sett film på Youtube
Laagendalsposten
- 10.000 annonsevisninger – 31 klikk
Husk å dele kampanjen fra Velkommen Hjem til Kongsberg! Med ditt bidrag får vi en mye større rekkevidde. Kampanjen fortsetter ut 2020.
Landingssiden
Landingssiden www.kongsberg.no/bo/flytte-til-kongsberg/ har i kampanjeperioden hatt:
- 828 sidevisninger / 484 unike brukere totalt (4.juni – 29.juni)
- Bruker i snitt 4 min og 21 sek på siden. Det er lenge. Veldig bra!
- Vi treffer målgruppen bra i Osloregionen!
På hele kongsberg.no har vi opplevd en voldsom økning i besøk, og har i samme periode hatt
- 2659 brukere med 18443 sidevisninger. Dette er opp 500%
- Bruker i snitt 2 min og 52 sek på siden
- Også her er Osloregionen største nedslagsfelt
- Sommerkampanjen for Opplevelser i Kongsberg gir oss mye drahjelp. Denne ble lansert 19.juni men er ikke direkte endel av Vekst i Kongsberg.
Hvilke boligprosjekter går de på?
De mest populære boligprosjektene er Stertebakke Allé, eneboliger på Frydenberg(solgt) og eneboligtomter på Kampestad.
Husk å sende oss ny informasjon hvis noe endrer seg!
Hvilke områder interesserer mest?
Boligprosjekter er klart mest besøkt inne på landingssiden. Jobb og Opplevelser er omtrent likt representert.