Status fra innbyggerkampanjen

Gode tall fra innbyggerkampanjen etter 4 uker

Gode tall for kampanjen

Totale visningstall for annonsene pr.uke 26

Sosiale Medier

  • Nådd 23.000 personer – 70.000 annonsevisninger
  • 33.500 videovisninger – 282 klikk

Google

  • 924.000 annonsevisninger – 1000 klikk
  • 7000 søkevisninger – 47 klikk
  • 3830 har sett film på Youtube

Laagendalsposten

  • 10.000 annonsevisninger – 31 klikk

Husk å dele kampanjen fra Velkommen Hjem til Kongsberg! Med ditt bidrag får vi en mye større rekkevidde. Kampanjen fortsetter ut 2020.

Landingssiden

Landingssiden www.kongsberg.no/bo/flytte-til-kongsberg/ har i kampanjeperioden hatt:

  • 828 sidevisninger / 484 unike brukere totalt (4.juni – 29.juni)
  • Bruker i snitt 4 min og 21 sek på siden. Det er lenge. Veldig bra!
  • Vi treffer målgruppen bra i Osloregionen!

På hele kongsberg.no har vi opplevd en voldsom økning i besøk, og har i samme periode hatt

  • 2659 brukere med 18443 sidevisninger. Dette er opp 500%
  • Bruker i snitt 2 min og 52 sek på siden
  • Også her er Osloregionen største nedslagsfelt
  • Sommerkampanjen for Opplevelser i Kongsberg gir oss mye drahjelp. Denne ble lansert 19.juni men er ikke direkte endel av Vekst i Kongsberg.

Hvilke boligprosjekter går de på?

De mest populære boligprosjektene er Stertebakke Allé, eneboliger på Frydenberg(solgt) og eneboligtomter på Kampestad.

Husk å sende oss ny informasjon hvis noe endrer seg!

Hvilke områder interesserer mest?

Boligprosjekter er klart mest besøkt inne på landingssiden. Jobb og Opplevelser er omtrent likt representert.