Remus er vinner av Serviceprisen

Serviceprisen 2025 går til Lågen bakeri og konditori.

Rekordmange nominasjoner

Serviceprisen ble delt ut under Kongsbergkonferansen torsdag 6. november.

Og prisen for beste service 2025 går til Lågen bakeri og konditori og innehaver Remus Bejenaru.

Det var en glad og overrasket vinner som tok imot prisen under Kongsbergkonferansen:

– Tusen hjertelig takk, dette betyr mye for oss og kundene våre, sa en tydelig rørt Remus Beenaru.

Premien er en kompetansepakke fra USN og en anonnsepakke fra Laagendalsposten til en verdi på 100.000 kroner.

Serviceprisen ble delt ut for første gang i 2015, men har ikke blitt delt ut de to siste årene. I år er Serviceprisen tilbake og med rekordmange nominasjoner.

De nominerte var:

  • Optiker Hogstad
  • Restauranten på golbanen, All in one
  • Lågen bakeri og konditori AS
  • Junior AS
  • Galleri SUS

Det er Kongsberg Næringsforum (KNF), Universitetet i Sørøst-Norge (USN) og Laagendalsposten som har gått sammen om Serviceprisen.

I juryens begrunnelse legger de vekt på at vinneren er en bedrift som tar samfunnsansvar og gjør Kongsberg til en mer attraktiv by:

«Årets vinner av Serviceprisen er en virksomhet som tar samfunnsansvar og bidrar til at Kongsberg blir en mer attraktiv by å bo i og besøke. For å kunne levere god servicekvalitet må man ha serviceinnstilte ansatte og evne til å utvikle produkter som tilfredsstiller kundenes behov. Dette er noe som kjennetegner vinneren av Serviceprisen 2025.

Resultatene viser en vinner som skårer overlegent best på alle områder vi måler i avstemmingen. I begrunnelsene som ble gitt fra de som har vært inne og stemt heter det blant annet at «kandidaten yter utrolig god service og tilbyr knall bakervarer. Samtidig gir de matposer til de som er vanskeligstilte».